
Hiriak eta giza kokaguneak inklusiboak, seguruak, erresilienteak eta jasangarriak izatea lortzea.
Ikastolako oinarrizko zerbitzu egokiak, seguruak eta arrazoizkoak erabiltzeko aukera, garraio-sistema seguru, arrazoizko eta jasangarriak, ingurune jasangarria, Ikastolako kultura eta natura ondarearen babesa, airearen kalitatea, hondakinen kudeaketa, berdeguneak, eskola-inguruaren eta landa-eremuen loturak.
11.3 EKIMENA: Ikastolako ingurunea etapa guztietako ikas-irakaskuntza jardueretan erabiltzea.
LHko 1. mailako ikasleak Ikastolako kanpoko espazioetan zuhaitzen hostoak biltzen ari dira Baratza ikasarloan. Lehenbizi, ikasleak baratzera abiatu dira botak eta eskularruak janzteko. Baratza eta tximeleten oasiaren inguruan hostoen bilketa egin dute hurrengo saioan hostoekin esku-lanak egiteko. Era honetan, gure ikasleek gure inguruneaz gozatzeko aukera izan dute.
Ekimen honen bitartez 11.1 ekimena ere lantzen dugu: HHko baratza eta LHko Barelikos esperientziak Ikastolako ingurune jasangarrian integratzea.
GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:
-
11.3 Ikastolako ingurunea inklusiboa eta jasangarria areagotzea, eta baita giza kokaguneen kudeaketa parte‐hartzailea, integratua eta jasangarria ere.
-
11.7 Ikastolako berdegune eta espazio publikoak, inklusiboak eta irisgarriak izateko aukera ematea, bereziki, emakumeentzat, haurrentzat, adinekoentzat eta aniztasunen bat duten pertsonentzat.
Beheko argazki-galerian ekimenaren irudiak:




Ekimen honen bitartez, Garapen Jasangarrirako 15. Helburua, LEHORREKO BIZITZA, ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA:
15.9 Ekosistemen eta biodibertsitatearen balioak sartzea plangintzan, garapen‐prozesuetan, pobrezia murrizteko estrategietan eta tokiko kontabilitatean.
15.2 EKIMENA: Etapa desberdinetako ikasketa-planetan lehorreko ekosistemen ezagutza txertatzea: HHn, LHn, DBHn eta Batxilergoan.