top of page
IMG_4390.jpg

Kontsumo eta ekoizpen modalitate jasangarriak bermatzea.

Ikastolan baliabide naturalen kudeaketa jasangarria eta erabilera eraginkorra bermatzea, eta hondakinen murrizketa, birziklapena, berrerabilpena eta gutxiagotzea bultzatzea.

12.12 EKIMENA: LHko 4. mailako ikasleek Kontsumobide Prestakuntza Zentroak antolatutako Kontsumo Tailerrak egiten dituzte.

12.12_LH4KontsumoTailerra

 

2024ko urriaren 2an eta 3an, LHko 4. mailako ikasleek Kontsumo Tailerrak burutu dituzte. Ikasleek, kontsumo arduratsua lantzeko, elikagaien etiketak aztertzen ikasi dute.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 12.8 Ikastolako pertsonek beharrezko informazioa eta ezagutzak badituztela  bermatzea, garapen jasangarrirako eta naturarekin bat datorren bizi‐estiloa   edukitzeko.

Beheko argazki-galerian ekimenaren irudiak ditugu:

Ekimen honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

 

4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

4.1 EKIMENA: Etapa guztietako ikasketa-planetan eta kurrikulumean GJHak txertatzea, Garapen Jasangarrirako Hezkuntzaren irizpideei jarraituz.

12.10 EKIMENA:  HHko eta LHko maila guztietan eta arlo desberdinetan, eta DBHko eta Batxilergoko maila eta arlo batzuetan, hondakinetako materialak berrerabiliz irudiak sortzea.

12.10_HH_DBH

Azken ikasturteetan bezala, HHn hondakinetako materialak biltzen dituzte horiekin irudiak edo arte-lanak sortzeko. HHko Plastika gelan ondo sailkatuta dituzte materialok, beheko argazkietan ikus daitekeen bezala.

DBHko Plastika arloan marrazkiak eta zirriborroak egiteko orriak eta fotokopia zaharrak berrerabiltzen dira. Ikasleek euren marrazkiak orri horietan eginez materialaren berrerabilera egiten dute, ekimen hau euren egunerokotasunean landuz eta proiektuetan txertatuz.

​​

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

​​

  • 12.5 Nabarmen murriztea hondakinen sorrera, prebentzio, murrizketa, birziklatze eta berrerabilpen‐jardueren bitartez.

  • 12.8 Ikastolako pertsonek beharrezko informazioa eta ezagutzak badituztela  bermatzea, garapen jasangarrirako eta naturarekin bat datorren bizi‐estiloa edukitzeko.

Beheko argazki-galerian ekimenaren ereduak:

Ekimen honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

 

4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

4.1 EKIMENA: Etapa guztietako ikasketa-planetan eta kurrikulumean GJHak txertatzea, Garapen Jasangarrirako Hezkuntzaren irizpideei jarraituz.

12.3 EKIMENA:  Hondakinen kudeaketa jasangarria egitea: plastikoa, papera eta kartoia, pilak, konposta eta antzerako hondakinen birziklapena eta berrerabilpena bultzatuz.

Gure eguneroko bizitzan integratuta dugu jada zenbait hondakinen birziklapena egitea, hala nola, papera eta kartoia, plastikoak, pilak eta bestelakoak.

​​

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

​​

  • 12.5 Nabarmen murriztea hondakinen sorrera, prebentzio, murrizketa, birziklatze eta berrerabilpen‐jardueren bitartez.

  • 12.8 Ikastolako pertsonek beharrezko informazioa eta ezagutzak badituztela  bermatzea, garapen jasangarrirako eta naturarekin bat datorren bizi‐estiloa edukitzeko.

Beheko argazkietan, etapa desberdinetako bi geletan hondakinak biltzeko ontziak:

Ekimen honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

 

4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

bottom of page