Neurri urgenteak hartzea klima- aldaketaren eta haren ondorioen aurka egiteko.
Ikastolan klima babesteko ekintzak ikasketa-planetan txertatzea, hezkuntza eta sentsibilizazioa, eraginak arintzea eta garaiz ohartaratzea, Klima Aldeketari buruzko Nazio Batuen Konbentzio Markoa betetzea.
13.1 EKIMENA: 2030 Agendako ordezkariek klima babesteko ekintzari buruzko sentsibilizazio kanpaina egitea.
Ikastolan antolatutako HHko ate-irekien saioetan, DBHko 4. mailan eta Batxilergoko 1. eta 2. mailako 2030 Agendako zenbait ikasle-ordezkarik Lauro Ikastolako eraikinetan energia berriztagarrien inplementazioa eta azpiegituretako ereduak energia‐eraginkortasuna lortzeko azaldu die bisitariei, Ikastolan KLIMA BABESTEKO EKINTZA lantzeko egiten duguna adieraziz.
Azaldutako gaien artean, 7. GJHan, ENERGIA BERRIZTAGARRIAK, ikasleek 7.1 ekimena azaldu dute: HHko, LHko, DBHko, Batxilergoko eta Beheko Soloa eraikinen isolamendua, domotizazioa eta energia berriztagarrien erabilera hobetzea, aerotermia eta panel fotoboltaikoak instalatuz.
Eskerrik asko Jone Esturo, June Gerenabarrena, June Uriarte, Ane Linaza, Olaia Olivas, Uxue Ruiz, Arene Lejona, Markel Torrel eta Peio Tagliaviari egindako lan onagatik!
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 13.3 Hezkuntza, sentsibilizazioa eta Ikastola osatzen dugunon ahalmena hobetzea, klima‐aldaketa murrizteko, horretara egokitzeko, bere eraginak arintzeko eta garaiz ohartarazteko.
Ondoren, Lauro Ikastolako eraikinetan energia berriztagarrien inplementazioa eta azpiegituretako ereduak energia‐eraginkortasuna lortzeko dokumentua dugu. Bertan, Lauro 2030 Agenda-planan zehaztuta ditugun ekimen desberdinak agertzen dira, eraikinen arabera sailkatuta, eta argazkiekin azalduta. Ekimen bakoitzaren bitartez lantzen ditugun Garapen Jasangarrirako Helburuak ere aipatzen dira.
Beheko argazki-galerian 2030 Agendako ordezkariak HHko ate-irekien saioetan azalpenak ematen:
Ekimen honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA, eta 7.a, ENERGIA BERRIZTAGARRIAK ere lantzen ditugu:
GARATZEN DUGUN HELMUGA:
4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.
4.7 EKIMENA: LHko 3. mailatik Batxilergoko 2. mailara, talde gehienetan, 2030 Agendako ikasle ordezkariak egotea Ikastolan Garapen Jasangarrirako Helburuak lortzeko laguntza emate aldera.
GARATZEN DUGUN HELMUGA:
7.2 Ikastolan energia berriztagarrien proportzioa nabarmen areagotzea.
7.4 EKIMENA: 2030 Agendako ikasle ordezkariekin jasangarritasunean landutako gaiak, egindako kanpainak eta antzekoak egiten jarraitzea.