top of page
IMG_4392.jpg

Ozeanoak, itsasoak eta itsas baliabideak mantentzea eta modu jasangarrian erabiltzea garapen jasangarriari begira.

Ikastolan itsasoko ekosistemen babesa eta itsasoko ekosistemen ezagutza zientifikoak ikasketa-planetan txertatzea.

14.1 EKIMENA: Azterkosta ekimenean parte hartzea: HHko ikasleentzat Itsasminez antzezlana ikustea, marrazki lehiaketan parte hartzea eta Azterkosta panelekin Ikastolan erakusketa eginez.

HH5Itsasminez

 

2025eko urtarrilaren 9an, HHko 5 urteko ikasleek Azterkosta ekimeneko Itsasminez antzerkia ikusi dute DBHko eraikineko auditoriumean. HHko 5 urteko ikasleek eta irakasleek antzezlana aurretiaz prestatu dute, ozeanoetako bizitza eta honen zaintzari buruzko hausnarketa eginez eta antzezlaneko abestiak ikasiz.

Ikasturte honetan, HHko 5 urteko ikasleek ez dute Azterkosta marrazki lehiaketan parte hartu Itsasminez antzezlana 2025eko urtarrilean ikusi dutelako eta lehiaketaren epea 2024ko abenduan bukatu zelako.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 14.2 Itsasoko eta kostaldeko ekosistemak modu jasangarrian kudeatzea eta babestea, eragin kaltegarri esanguratsuak saihesteko. Horretarako, sendotu egin beharko dira eta horiek leheneratzeko neurriak hartu beharko dira, ozeanoen osasuna eta produktibitatea berreskuratze aldera.

Beheko argazki-galerian antzezlanaren irudiak:

Ekimen honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA, ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

 

4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

14.1 EKIMENA: Azterkosta ekimenean parte hartzea: HHko ikasleentzat Itsasminez antzezlana ikustea, marrazki lehiaketan parte hartzea eta Azterkosta panelekin Ikastolan erakusketa eginez.

Plas3AzterkostaMarrazkiLehiaketa

DBHko 3. mailako ikasle batzuk Eusko Jaurlaritzaren eta Berritzeguneko EA 2030tik bultzatzen den Azterkosta planan antolatzen den marrazki lehiaketan parte hartu dute Plastika arloan burututako 14. eta 15. GJHei buruzko ikurrak sortzearen proiektuan egindako irudiekin. Proiektu honetan 14.3 ekimena lantzen dugu: DBHko 3. mailako Plastika arloan 14. GJHari buruzko ikurrak sortzea.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 14.2 Itsasoko eta kostaldeko ekosistemak modu jasangarrian kudeatzea eta babestea, eragin kaltegarri esanguratsuak saihesteko. Horretarako, sendotu egin beharko dira eta horiek leheneratzeko neurriak hartu beharko dira, ozeanoen osasuna eta produktibitatea berreskuratze aldera.

Behean, lehiaketan parte hartu duten irudiak. Irudiak neurri handian ikusteko gainean klikatu:

 

Haizea Ruiz

 

Jon Hernández

 

Alazne Orive

 

Laida Knörr

 

Unax Campo

Ekimen honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA, eta 17.a, ITUNAK HELBURUAK LORTZEKO, ere lantzen ditugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

 

4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

image.png

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

 

17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.

17.12 EKIMENA: Ikastolan 2030 Agenda lantzeko, Berritzegunearekin lankidetzan parte hartzea.

17.18 EKIMENA: Eusko Jaurlaritzarekin lankidetzan parte hartzea.

14.4 EKIMENA: DBHko 2. mailako Balio Etikoak arloan ozeanoen egoera eta kutsadura        aztertzea eta lantzea.

DBH2EtikaOceanCleanUp

 

DBHko 2. mailako Balio Etikoak ikasarloan, ikasleek ozeanoen egoera aztertu ondoren, eta gaur egun itsasoak pairatzen dituen kalteak ekiditeko, proposamenak egin dituzte kartelak sortuz.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 14.2 Itsasoko eta kostaldeko ekosistemak modu jasangarrian kudeatzea eta babestea, eragin kaltegarri esanguratsuak saihesteko. Horretarako, sendotu egin beharko dira eta horiek leheneratzeko neurriak hartu beharko dira, ozeanoen osasuna eta produktibitatea berreskuratze aldera.

Behean, ikasleek sortutako bi kartel. Irudiak neurri handian ikusteko gainean klikatu:

Ekimen honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA, ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

 

4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

bottom of page