top of page
IMG_5502.jpg

Garapen jasangarrirako gizarte baketsuak eta inklusiboak sustatzea, guztioi justiziarako sarbidea erraztea, eta erakunde eraginkorrak eta inklusiboak sortzea maila guztietan.

Ikasketa-planetan indarkeriari, tratu txarrei eta esplotazioari aurre egiteko gaiak txertatzea, zuzenbidezko estatua, Informaziorako sarbidea, oinarrizko askatasunak babestea.

16.4 EKIMENA: DBHko 4. mailako Etika arloan Giza Eskubideen Aldarrikapen Unibertsala proiektua garatzea.

DBH4Etika_GEAU

 

DBHko 4. mailako ikasleak Giza Eskubideen Aldarrikapen Unibertsalaren proiektuarekin hasi dira. Eskubideen 30 atalak irakurri eta aztertu ondoren, ikasleak euren ingurune hurbilean eskubideak betetzen ez diren egoera batzuk aztertzen hasi dira. Egoerak aztertu eta Giza Eskubideekin eta Garapen Jasangarrirako Helburuekin harremandu ondoren, ikasleek arazoari buruz euren iritzia emango dute, dena infografia batean azalduz.

Proiektuan lortutako emaitzekin, DBHko eraikinean erakusketa bat antolatuko dugu abenduaren 10ean, Giza Eskubideen Nazioarteko Eguna aldarrikatzeko. Horrez gain, emaitzak Unesco Eskola Elkartuen Sarean partekatuko ditugu.

​​​

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

  • 16.3 Etapa desberdinetako ikasleen artean zuzenbidezko estatua sustatzea, eta justizia eskuragarri izateko aukera‐berdintasuna bermatzea denontzat.​

Beheko argazki-galerian orain arte izandako saioen irudiak:

16.9 EKIMENA: DBHko 2. mailako Gizarte Zientziak arloan, Haurren Eskubideen eguna ospatzeko, Unicefekin elkar lanean Zure balioak lau haizeetara programan eta Bizkaiko Lege Biltzarrean partea hartuz.

DBH2_LauHaizeetara

 

Hasi dira DBHko 2. mailan Zure balioak lau haizeetara programaren saioak. Gizarte arloan lantzen ari diren programa hau Gernikako Juntetxean ospatuko den Haurren Eskubideen Nazioarteko Egunaren ospakizunarekin bukatuko da. Ikasturte honetan desgaitasun fisikoa duten haurren eskubideak lantzen ari dira.

​​​

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

  • 16.3 Etapa desberdinetako ikasleen artean zuzenbidezko estatua sustatzea, eta justizia eskuragarri izateko aukera‐berdintasuna bermatzea denontzat.​

Beheko argazki-galerian orain arte izandako saioen irudiak:

16.7 EKIMENA: Batxilergoko ikasle talde batek European Youth Parliament ekimenean parte hartzea.

EYP_Valentzia

 

2024ko irailaren 13tik 17ra, European Youth Parliamenteko estatu mailako jardunaldiak ospatu dira Valentzian. Otsailean Bilbon ospatu ziren jardunaldietan, Lauro Ikastola estatu mailan hiru ikaslerekin parte hartzeko aukeratu izan zen. Batxiler 2. mailako Alaitz Alonso, Irune Salcedo eta Markel Torrell izan dira gure ordezkariak, Gorka Lozano irakaslearen laguntzarekin. Lauro Ikastolarekin batera, Bilboko Botika Zaharra institutua eta Donostiako Aldapeta Maria ikastetxea ere Valentzian izan dira.

Estatu mailako saioetan gai hauek landu dituzte ikasleek: Trenbide sareen hobekuntza eta nazioarteko araudia, AEB eta Europar Batasunaren arteko harremana teknologia eta merkataritza arloetan, Adimen Artifizialaren erabilera Hezkuntzan, Greenwashing edo enpresek politika berdeak betetzen ditutztela ziurtatzeko moduak, enpresa digital handiek sormena lantzen duten profesionalen lanaren kontrola, sexu langileen erregulazioa, lurraldeko identitateak, norberaren pribatasuna sare digitalean orekatzea eta beste batzuk.

Gorkaren esanetan, ikasleen lana bikaina eta harro egoteko modukoa izan da. Zorionak!

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

  • 16.3 Etapa desberdinetako ikasleen artean zuzenbidezko estatua sustatzea, eta justizia eskuragarri izateko aukera‐berdintasuna bermatzea denontzat.

  • 16.a Nazioarteko erakunde egokiak indartzea, baita nazioarteko lankidetzaren bidez ere, indarkeria prebenitzeko eta terrorismoari eta delinkuentziari aurka egiteko ahalmena sortzeko, maila guztietan, bereziki garapen‐bidean dauden herrialdeetan.

Beheko argazkietan Valentziako irudiak:

bottom of page