IMG_4382.jpg

Guztiontzako kalitatezko hezkuntza inklusiboa nahiz bidezkoa bermatzea eta etengabeko ikaskuntzarako aukerak bultzatzea. 

Kalitatezko hezkuntza, ikasleak goi mailako hezkuntzarako  prestatzea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasun bat duten pertsonentzako hezkuntza, ikaskuntza-ingurune seguruak, indarkeria gabeak, inklusiboak eta eraginkorrak.

4.8 EKIMENA: Batxilergoko Kukulumendi-Pertsonen talentua garatuz proiektuko hitzaldiak Hezkuntzarekin harremandutako hainbat gairi buruz.

 

 

2022ko azaroaren 23an, Juan Ignacio Pérez zientzia dibulgatzailea eta idazlea Ikastolan izan dugu Kukulumendiko hitzaldi saioei hasiera emanez.

Juan Ignacio Pérezek Ezagutzaren mugak gaiari buruz hitz egin die Batxilerreko 2. mailako ikasleei. Mezua argia izan da: gizakiaren ezagutzak ez dauka mugarik. Ondoren, hizlariak ikasleek egindako galderei erantzun die; hala nola, letrak eta zientziak banatzeari buruz, ondorengo ikasketetarako gomendioen inguruan, euskarari buruz, hizkuntza era egokian erabiltzearen garrantziaz eta abar.

Juan Ignacio Perez, Biologian Doktorea eta Fisiologian katedraduna, EHUko Errektorea izan zen 2004-2008 urteetan eta ardura desberdinak bete ditu unibertsitate arloan. Gaur egun, Jakiunde Zientzia, Letra eta Arte Akademiako Lehendakaria da. Lauro Ikastolako guraso ohia eta Kontseilu Errektoreko kide ohia ere izan da.

Eskerrik asko gurekin izateagatik Juan Ignacio!

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 4.4 Enplegua eta lan duina eskuratzeko eta ekintzailetzarako beharrezko gaitasunak areagotzea.

Behean, hitzaldiko argazki batzuk:

4.1 EKIMENA: Etapa guztietako ikasketa-planetan eta kurrikulumean GJHak txertatzea, Garapen Jasangarrirako Hezkuntzaren irizpideei jarraituz.

 

2022-2023 ikasturtean, etapa guztietako ikasketa-planetan Garapen Jasangarrirako Helburuak txertatzea izan da Ikastolako helburua. GJHak nola landuko ditugun ezagutzeko, arloko Programazio Laburtetan azalpena idatzi dugu, kasu batzuetan Helburuak atalean, eta bestetan, Arazo-Egoera atalean.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

Behean, DBHko 3. mailako Plastika eta Marrazketa Teknikoa arloetako Programazio Laburtuak ikusgai ditugu. Dokumentuak zabaltzeko irudien gainean klikatu:

4.3 EKIMENA: DBHko 3. mailako Plastika arloko proiektuak GJHetan oinarritzea.

 

 

2022-2023 ikasturtean, DBHko 3. mailako Plastika arloan, Garapen Jasangarrirako Helburuetan oinarrituko ditugu gure proiektuak. 1. proiektua 14. eta 15. GJHen IKURRAK SORTZEA da. Proiektuari buruzko informazio guztia plastikagela.com webgunean ezagutzeko hemen klikatu. Hiru taldetan, URETAKO BIZITZArako ikurrak sortzen ari gara, eta beste bitan, LEHORREKO BIZITZArako ikurrak. Irudiak sortzeko, 14. eta 15. Garapen Jasangarrirako Helburu eta Helmugetan azaldutakoan oinarritu gara.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.

Behean, ikurrak sortzeko egindako zirriborro batzuk ditugu. Irudiak neurri handian ikusteko gainean klikatu:

IMG_8235.jpg
IMG_8234.JPG
IMG_8233.JPG
IMG_8237.JPG
IMG_8236.jpg
IMG_8231.JPG
IMG-2492.PNG
IMG-8146.PNG

Proiektu honen bitartez, Garagen Jasangarrirako 14. Helburua, URETAKO BIZITZA, eta 15.a, LEHORREKO BIZITZA, lantzen ditugu:

IMG_4392.jpg

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

14.2 Itsasoko eta kostaldeko ekosistemak modu jasangarrian kudeatzea eta babestea, eragin kaltegarri esanguratsuak saihesteko. Horretarako, sendotu egin beharko dira eta horiek leheneratzeko neurriak hartu beharko dira, ozeanoen osasuna eta produktibitatea berreskuratze aldera.

 

14.2 EKIMENA: DBHko 3. mailako Plastika arloan 14. GJHrako IKURRAK sortzea.

IMG_4393.jpg

GARATZEN DUGUN HELMUGA:

15.5 Neurri premiazko eta esanguratsuak hartzea, habitat naturalen degradazioa murrizteko, biodibertsitatearen galera geldiarazteko, mehatxatutako espezieak babesteko eta desagertu daitezela saihesteko.

 

15.5 EKIMENA: Etapa desberdinetako ikasketa-planetan lehorreko ekosistemen ezagutza txertatzea: HHn, LHn, DBHn eta Batxilergoan.

4.6 EKIMENA: Etapa guztietan, Pentsamenduan Oinarritutako Ikaskuntza kurrikulumean txertazea kalitatezko ikaskuntza bermatzeko.

 

 

2022-2023 ikasturtean ere, POI jarduerak lantzen jarraitzen dugu gure klaseetan. DBHko 3. mailako Plastika arloko 1. proiektuan, 14. eta 15. GJHen IKURRAK SORTZEA, Ideia Sortzaileak Trebetasunez Asmatzen trebetasuna landu dugu; ikurran hondoa eta figura elkartzeko, irudiaren espazio positibo-negatiboa lantzeko edo elementu bat baino gehiago elkartuz irudi originalak sortzeko. Proiektuari buruzko informazio guztia plastikagela.com webgunean ezagutzeko hemen klikatu.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 4.1 Lehen eta Bigarren Hezkuntzako irakaskuntza kalitatezkoa bermatzea, ikaskuntza‐emaitza egokiak eta eraginkorrak izateko.

Jardueraren alde positiboak eta hobekuntzak identifikatzeko, Ikastolan POI gidaria den Gorka Lozano irakasleak saioa gainbegiratu eta ebaluatu du.

 

Beheko argazki galerian, saioaren irudiak:

POI Plas3_IRUDIA
POI Plas3_IRUDIA

press to zoom
IMG_8292
IMG_8292

press to zoom
IMG_8305
IMG_8305

press to zoom
POI Plas3_IRUDIA
POI Plas3_IRUDIA

press to zoom
1/15