
Guztiontzako hazkunde ekonomiko jarraitua, inklusiboa eta jasangarria, enplegu betea eta produktiboa nahiz lan duina sustatzea.
Ikastolan lan egokia, enplegu osoa eta produktiboa sustatzea, ekintzailetza, lan-eskubideak, lan-ingurune segurua, gazteen enplegua, aukera-berdintasuna eta soldata berdina bermatuz.
8.2 EKIMENA: Irakasle lanak egiteko bekadunak kontratatzea gazte hauen formazioan laguntzeko, EHUko eta BAM programetan parte hartuz.
Ikasturte honetan ere, Lehen Hezkuntzan irakasle bekadunak kontratatu dira LHko zenbait irakaslek bestelako lanak egin ditzaten. Bekadun irakasleen zereginak desberdinak dira: irakasleak ordezkatzea hauek arlo desberdinetako materialak sortu, bildu edo egokitzeko, ikasleekin froga bereziak egitea edo zenbait ikasleri laguntza eskaintzea.
GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:
-
8.2 Produktibitatearen maila handiagoak lortzea, dibertsifikazioaren, modernizazio teknologikoaren eta berrikuntzaren bitartez, balio erantsi handia duten atalei arreta eskainiz.
-
8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
-
8.8 Lan‐eskubideak babestea eta lan‐ingurune segurua eta arriskurik gabea sustatzea langile guztientzat.
Beheko irudietan, irakasle bekadun bat 3. mailako ikasle batekin irakurketa froga egiten eta beste bat 6. mailako Lengua Castellana arloko irakaslearen lana egiten honek arloko materiala prestatzen duen bitartean:


Ekimen honen bitartez, Garapen Jasangarrirako 17. Helburua, ITUNAK HELBURUAK LORTZEKO, ere lantzen dugu:



GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:
17.16 Garapen Jasangarrirako Bizkaiko Ituna hobetzea, eta horren osagarri izango diren hainbat interesdunen arteko aliantzak ezartzea, ezagutzak, espezializazioa, teknologia eta finantza‐baliabideak mobilizatzeko eta trukatzeko, bereziki garapen‐bideetan daudenetan, Garapen Jasangarrirako Helburuak lortzeko babesa emate aldera.
17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.
17.24 EKIMENA: Unibertsitateekin lankidetzan parte hartzea Ikastolan praktikak egiteko ikasleak eta bekadunak jasotzeko: EHU, Deustu, BAM, MU, UNIR, VIU…
8.7 EKIMENA: Ikastolako familientzat HHn egiten diren aurkezpenetan eta guraso egunetan, eta LHn egiten diren aurkezpenetan, Batxilergoko ikasleei haurtzaindegi zerbitzuan parte hartzeko aukera ematea.
2025-2026 ikasturtearen hasieran, LHko 1. zikloko gurasoentzako aurkezpenetan, azken ikasturteetan bezala haurtzaindegi zerbitzua antolatu dugu. Ikasle gazteenak zaintzeko ardura hau Batxilerreko ikasleei aukeran ematen diegu, eta beti bezala, gure ikasleek haurtzaindegi zerbitzuko ardura ondo bete dute.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
Beheko irudietan, Batxilerreko ikasleak LHkoekin:


2024-2025 ikasturtea
8.2 EKIMENA: Irakasle lanak egiteko bekadunak kontratatzea gazte hauen formazioan laguntzeko, EHUko eta BAM programetan parte hartuz.
2024ko urrian, Euskal Herriko Unibertsitateko eta Begoñako Andra Mariko bekadunak lanean hasi dira Lehen Hezkuntzan.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
Beheko irudietan, LHko 2. mailan bekadun bezala lanean ari den irakasle bat ikasle bat atenditzen:


8.1 EKIMENA: Ikastolan praktikak egiteko unibertsitateetako ikasleak jasotzea gazte hauen formazioan laguntzeko: EHU, Begoñako Andra Mari, Deustu Alumni, Mondragon Unibertsitatea, UNIR, VIU…
Hasi da 2024-2025 ikasturtea, eta honekin batera, EHUko eta Begoñako Andra Mariko ikasleen praktikak Lehen Hezkuntzan.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
Beheko irudietan, LHko 3. eta 5. mailan praktikak egiten ari diren unibertsitateko ikasleak gure ikasleak laguntzen:




Ekimen honen bitartez, Garapen Jasangarrirako 17. Helburua, ITUNAK HELBURUAK LORTZEKO, ere lantzen dugu:

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:
17.16 Garapen Jasangarrirako Bizkaiko Ituna hobetzea, eta horren osagarri izango diren hainbat interesdunen arteko aliantzak ezartzea, ezagutzak, espezializazioa, teknologia eta finantza‐baliabideak mobilizatzeko eta trukatzeko, bereziki garapen‐bideetan daudenetan, Garapen Jasangarrirako Helburuak lortzeko babesa emate aldera.
17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.
17.24 EKIMENA: Unibertsitateekin lankidetzan parte hartzea Ikastolan praktikak egiteko ikasleak eta bekadunak jasotzeko: EHU, Deustu, BAM, MU, UNIR, VIU…
8.1 EKIMENA: Ikastolan praktikak egiteko unibertsitateetako ikasleak jasotzea gazte hauen formazioan laguntzeko: EHU, Begoñako Andra Mari, Deustu Alumni, Mondragon Unibertsitatea, UNIR, VIU…
2023-2024 ikasturtea
Hasi da 2023-2024 ikasturteko EHUko ikasleen praktiken bigarren txanda. Bai HHn, LHn zein DBH eta Btxilergoan ikasleak jaso ditugu. Ikasturtero, 65 ikasle baino gehiago jasotzen ditugu.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
Beheko irudietan, LHko 5. mailan praktikak egiten ari diren unibertsitateko ikasle bat gure irakasle batekin, klaseak nola eman ikasten.


8.6 EKIMENA: DBH eta Batxilergoko Zientzietako ikas-arloetan Ikastolako eraikinetan energia berriztagarrien inplementazioa nola lantzen den azaltzeko, Mantenimenduko langileek Zientzietako ikas-arloetako irakasleei formazioa ematea.
2023-2024 ikasturtean, DBH eta Batxilergoko Zientzietako ikas-arloetan, Ikastolako eraikinetan energia berriztagarrien inplementazioa nola lantzen den azalduko da. Horretarako, Mantenimenduko langileek Zientzietako ikas-arloetako irakasleei formazioa eman diete, eraikin desberdinetako ereduak erakutsiz eta azalduz. Batxilergoko 1. mailako Industria Teknologia arloan adibidez, 1. hiruhilekoan hasi dira Ikastolako eraikinetan energia berriztagarrien inplementazioa nola lantzen den aztertzen.
GARATZEN DUGUN HELMUGA:
-
8.2 Produktibitatearen maila handiagoak lortzea, dibertsifikazioaren, modernizazio teknologikoaren eta berrikuntzaren bitartez, balio erantsi handia duten atalei arreta eskainiz.
Behean, formazio-saioaren irudiak:



Ekimen honen bitartez, Garapen Jasangarrirako 4. Helburua, KALITATEZKO HEZKUNTZA, ere lantzen dugu:

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:
4.1 Lehen eta Bigarren Hezkuntzako irakaskuntza kalitatezkoa bermatzea, ikaskuntza‐emaitza egokiak eta eraginkorrak izateko.
4.7 Ikasle guztiek garapen jasangarria sustatzeko beharrezkoak diren ezagutza teorikoak eta praktikoak eskuratzen dituztela ziurtatzea, besteak beste, garapen jasangarrirako eta bizi‐estilo jasangarrietarako, giza eskubideetarako, genero‐berdintasunerako, bakearen eta indarkeriarik ezaren kulturaren sustapenerako, munduko herritartasunerako eta kultura‐aniztasunaren baloraziorako.
4.16 EKIMENA: DBH eta Batxilergoko Zientzietako ikas-arloetan Ikastolako eraikinetan, KLIMA BABESTEKO EKINTZA lantzeko, energia berriztagarrien inplementazioa nola lantzen den azaltzea eta aztertzea. Horretarako, Zientzietako ikas-arloetako irakasleei Mantenimenduko langileek formazioa ematea.
8.2 EKIMENA: Irakasle lanak egiteko bekadunak kontratatzea gazte hauen formazioan laguntzeko, EHUko eta BAM programetan parte hartuz.
2023-2024 ikasturtean ere, Ikastolan irakasle lanak egiteko BAM eta EHUko programetako irakasle bekadunak kontratatu ditugu.
GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:
-
8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
-
8.8 Lan‐eskubideak babestea eta lan‐ingurune segurua eta arriskurik gabea sustatzea langile guztientzat.
Beheko argazki-galerian, LHn lanean hasi diren irakasle bekadunak gure ikasleekin:




Ekimen honen bitartez, Garapen Jasangarrirako 17. Helburua, ITUNAK HELBURUAK LORTZEKO, ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.
17.25 EKIMENA: Unibertsitateekin lankidetzan parte hartzea Ikastolan praktikak egiteko ikasleak eta bekadunak jasotzeko: EHU, Deustu, BAM, MU, UNIR, VIU…
8.1 EKIMENA: Ikastolan praktikak egiteko unibertsitateetako ikasleak jasotzea gazte hauen formazioan laguntzeko: EHU, Begoñako Andra Mari, Deustu Alumni, Mondragon Unibertsitatea, UNIR, VIU…
Ikasturte honetan ere, Ikastolan praktiketako irakasleak jasotzen jarraitzen dugu gazte hauen formazioan laguntzeko. Ikasturtero, 65 ikasle baino gehiago jasotzen ditugu.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
Beheko irudietan, LHn praktikak egiten ari diren unibertsitateko ikasle batzuk bertoko irakasleekin batera klaseak ematen.




Ekimen honen bitartez, Garapen Jasangarrirako 17. Helburua, ITUNAK HELBURUAK LORTZEKO, ere lantzen dugu:

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.
17.25 EKIMENA: Unibertsitateekin lankidetzan parte hartzea Ikastolan praktikak egiteko ikasleak eta bekadunak jasotzeko: EHU, Deustu, BAM, MU, UNIR, VIU…
2022-2023 ikasturtea
8.1 EKIMENA: Ikastolan praktikak egiteko irakasleak jasotzea gazte hauen formazioan laguntzeko.
Ikasturte honetan ere, Ikastolan praktiketako irakasleak jasotzen jarraitzen dugu gazte hauen formazioan laguntzeko
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
Beheko irudietan, DBHko Plastika arloan izan dugun praktiketako irakaslea DBHko 4. mailako Marrazketa eta Diseinu tailerreko ikasleekin esku-hartze saioan.


8.3 EKIMENA: Ikastolako eremu desberdinetan, teknologia eta berrikuntzarekin zerikusia duten ingurune eta baliabideak gehitzea.
LHko idazkaritzan dagoen eskanerraren bitartez, paperezko dokumentuak digitalizatu ahal dira eta ikasleekin Interneten bitartez partekatu paperaren kontsumoa murrizteko.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.2 Produktibitatearen maila handiagoak lortzea, dibertsifikazioaren, modernizazio teknologikoaren eta berrikuntzaren bitartez, balio erantsi handia duten atalei arreta eskainiz.


2021-2022 ikasturtea
8.3 EKIMENA: Ikastolako eremu desberdinetan, teknologia eta berrikuntzarekin zerikusia duten ingurune eta baliabideak gehitzea.
LHko idazkaritzan dagoen eskanerraren bitartez, paperezko dokumentuak digitalizatu ahal dira eta ikasleekin Interneten bitartez partekatu paperaren kontsumoa murrizteko.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.2 Produktibitatearen maila handiagoak lortzea, dibertsifikazioaren, modernizazio teknologikoaren eta berrikuntzaren bitartez, balio erantsi handia duten atalei arreta eskainiz.


Ekimen honek 12. Garapen Jasangarrirako Helburuan ere eragina du, hain zuzen ere, 12.5 helmugan:

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 12.5 Nabarmen murriztea hondakinen sorrera, prebentzio, murrizketa, birziklatze eta berrerabilpen‐jardueren bitartez.
12.4 EKIMENA: Ikastolan baliabide teknologikoen erabilera handitzea paperaren kontsumoa murrizteko.
8.1 EKIMENA: Ikastolan praktikak egiteko irakasleak jasotzea gazte hauen formazioan laguntzeko.
8.2 EKIMENA: HHn eta LHn Deustu Alumniko "Hezkuntza Mundutik Lan Mundura igarotzeko" programarekin lan egitea, Eusko Jaurlaritzako bekadun ikasleak ikastolan lan egiteko.
Ikasturte honetan ere, Ikastolan praktiketako irakasleak jasotzen jarraitzen dugu gazte hauen formazioan laguntzeko. Deustu Alumniko "Hezkuntza Mundutik Lan Mundura igarotzeko" programarekin jarraitzen dugu baita, Eusko Jaurlaritzako bekadun ikasleak HHn eta LHn lan egin dezaten ahalbidetuz.
GARATZEN DUGUN HELMUGA: 8.3 Garapenera bideratutako politikak sustatzea, lanpostu egokien sorrera, ekintzailetza, sormena eta berrikuntza bermatuz.
Beheko irudietan, praktiketako irakasleak eta bekadun ikasleak LHko 3. eta 4. mailetako taldeetan gure ikasleekin lanean.



