IMG_4389.jpg

Hiriak eta giza kokaguneak inklusiboak, seguruak, erresilienteak eta jasangarriak izatea lortzea.

Ikastolako oinarrizko zerbitzu egokiak, seguruak eta arrazoizkoak erabiltzeko aukera, garraio-sistema seguru, arrazoizko eta jasangarriak, ingurune jasangarria, Ikastolako kultura eta natura ondarearen babesa, airearen kalitatea, hondakinen kudeaketa, berdeguneak, eskola-inguruaren eta landa-eremuen loturak.

11.3 EKIMENA: Ikastolako ingurunea etapa guztietako ikas-irakaskuntza jardueretan erabiltzea.

 

Etapa desberdinetako arlo desberdinetan, eguraldiak lagunduta, klase-jarduera batzuk eraikinetik kanpo burutzeko aukera aprobetxatzen dugu.

GARATZEN DUGUN HELMUGA: 11.7 Ikastolako berdegune eta espazio publikoak, inklusiboak eta irisgarriak izateko aukera ematea, bereziki, emakumeentzat, haurrentzat, adinekoentzat eta aniztasunen bat duten pertsonentzat.

Beheko irudietan, HHko 5 urteko ikasleak Udazkena gaia lantzeko hostoak hartzen eta DBHko Gorputz Hezkuntzako klase bat. Irudiak neurri handian ikusteko gainean klikatu.