top of page
IMG_4395.jpg

Ezarpen-baliabideak sendotzea eta Garapen Jasangarrirako Munduko Ituna biziberritzea.

Ikastolako baliabideen mugikortasuna, finantzak, teknologiaren eta berrikuntzaren arloan lankidetza, ekologikoki arrazoizkoak diren teknologiak, ahalmena sortzea, araudien eta erakundeen arteko koherentzia, datuen eskuratzea, jarraipena, adierazleak eta ematea.

17.12 EKIMENA: Ikastolan 2030 Agenda lantzeko, Berritzegunearekin lankidetzan parte hartzea.

Lauro Berritzegunean_1

2025eko azaroko Eskolako Agenda 2030 programako bileran, DBHko 2030 Agendako ikasle-ordezkariek burutu zuten diagnostikoa eta esku-hartze plana eta honen Hezikomunikazio prozesua eredu bezala aurkeztu ditu Berritzeguneko arduradunak. Ikasturteko bigarren bilera honetan, Lauroko 2030 Agendako arduradunak ikasleek egindako lana aurkeztu eta azaldu zien beste eskoletako arduradunei lauro2030agenda webgunea baliatuz.

Beste alde batetik, bileran jakin genuen ikasturte honetan eskolek ez dugula Hezkuntza Sailaren diru-laguntzarik izango EA 2030 programarako.

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

​​

  • 17.16 Garapen Jasangarrirako Bizkaiko Ituna hobetzea, eta horren osagarri izango  diren hainbat interesdunen arteko aliantzak ezartzea, ezagutzak, espezializazioa, teknologia eta finantza‐baliabideak mobilizatzeko eta trukatzeko, bereziki garapen‐bideetan daudenetan, Garapen Jasangarrirako Helburuak lortzeko babesa emate aldera.

  • 17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.

  • 17.19 Martxan dauden ekimenak aprobetxatzea garapen jasangarriaren arloan egindako aurrerapenak neurtzea ahalbidetuko duten zenbait adierazle sortzeko; adierazle horiek, halaber, barne‐produktu gordinaren osagarri izango dira, eta garapen‐bidean dauden herrialdeetan ahalmen estatistikoa sortzen lagunduko dute.

Behean argazkietan bileran erabilitako aurkezpenaren diapositibak. Irudiak neurri handian ikusteko gainean klikatu:

17.13 EKIMENA: IRAES 21 erakundearekin lankidetzan parte hartzea, Euskal Confintean eta Ekinaren astean parte hartuz.

2025eko azaroaren 7an, ikasturte honetako IRAES 21 taldeko lehenengo Mintegi biera ospatu zen Eibarreko Unibertsitatean. Bileran ikasturte honetako ildo nagusiak azaldu ziren; landuko dugun gaia, egutegia, ataza desberdinak, Euskal Confinta eta bestelakoak.

 

Aurreko ikasturtean ikasleek idatzitako Manifestuaren irakurketa-bideoa ere erakutsi zen, 2024-2025 ikasturteko Lauro Ikastolako IRAES 21 taldekoen parte-hartzearekin.

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

​​

  • 17.16 Garapen Jasangarrirako Bizkaiko Ituna hobetzea, eta horren osagarri izango  diren hainbat interesdunen arteko aliantzak ezartzea, ezagutzak, espezializazioa, teknologia eta finantza‐baliabideak mobilizatzeko eta trukatzeko, bereziki garapen‐bideetan daudenetan, Garapen Jasangarrirako Helburuak lortzeko babesa emate aldera.

  • 17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.

  • 17.19 Martxan dauden ekimenak aprobetxatzea garapen jasangarriaren arloan egindako aurrerapenak neurtzea ahalbidetuko duten zenbait adierazle sortzeko; adierazle horiek, halaber, barne‐produktu gordinaren osagarri izango dira, eta garapen‐bidean dauden herrialdeetan ahalmen estatistikoa sortzen lagunduko dute.

Behean bilerako argazki batzuk:

17.12 EKIMENA: Ikastolan 2030 Agenda lantzeko, Berritzegunearekin lankidetzan parte hartzea.

2025eko urriaren 14an hasi dira Eskolako Agenda 2030 koordinatzaileen arteko bilerak Berritzeguneko arduradunarekin. Lehenengo bilera honetan ikasturtean jarraitu beharreko urratsak finkatu ditugu. Ikasturte honetan aurrekoan egindako daignostikoaren ondorioz zehaztutako esku-hartze plana martxan jarri behar dugu.

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

​​

  • 17.16 Garapen Jasangarrirako Bizkaiko Ituna hobetzea, eta horren osagarri izango  diren hainbat interesdunen arteko aliantzak ezartzea, ezagutzak, espezializazioa, teknologia eta finantza‐baliabideak mobilizatzeko eta trukatzeko, bereziki garapen‐bideetan daudenetan, Garapen Jasangarrirako Helburuak lortzeko babesa emate aldera.

  • 17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.

  • 17.19 Martxan dauden ekimenak aprobetxatzea garapen jasangarriaren arloan egindako aurrerapenak neurtzea ahalbidetuko duten zenbait adierazle sortzeko; adierazle horiek, halaber, barne‐produktu gordinaren osagarri izango dira, eta garapen‐bidean dauden herrialdeetan ahalmen estatistikoa sortzen lagunduko dute.

Behean bilerako argazkiak:

17.3 EKIMENA: Unesco Eskola Elkartuen Sarean parte hartzea.

2025eko urriaren 13an, ikasturte hoentako Unesco Eskola Elkartuen Sareko (UEES) lehenengo bilera egin genuen. Bilera honetan, UN Etxeako arduradunak ikasturterako ildo nagusiak azaldu zizkigun, zentro bakoitzak bere eskolan egingo duena zehazte aldera.

GARATZEN DITUGUN HELMUGAK:

​​

  • 17.16 Garapen Jasangarrirako Bizkaiko Ituna hobetzea, eta horren osagarri izango  diren hainbat interesdunen arteko aliantzak ezartzea, ezagutzak, espezializazioa, teknologia eta finantza‐baliabideak mobilizatzeko eta trukatzeko, bereziki garapen‐bideetan daudenetan, Garapen Jasangarrirako Helburuak lortzeko babesa emate aldera.

  • 17.17 Esfera publikoan, publiko‐pribatuan eta gizarte zibilean aliantza eraginkorrak sor daitezela sustatzea, aliantzen bidez baliabideak lortzeko esperientzia eta estrategiez baliatuz.

  • 17.19 Martxan dauden ekimenak aprobetxatzea garapen jasangarriaren arloan egindako aurrerapenak neurtzea ahalbidetuko duten zenbait adierazle sortzeko; adierazle horiek, halaber, barne‐produktu gordinaren osagarri izango dira, eta garapen‐bidean dauden herrialdeetan ahalmen estatistikoa sortzen lagunduko dute.

Behean bi dokumentu ditugu, ezkerrekoan, 1. bileraren akta, eta eskuinekoan, Lauro Ikastolak 2025-2026 ikasturterako UEESk proposatutako ekimenen artean burutuko dituenen zerrenda eta azalpena (Dokumentu hau gaztelaniaz idatzita dago estatu mailan aurkeztu bhear delako). Dokumentuak irakurtzeko irudien gainean klikatu:

bottom of page